W pełni zautomatyzowany napęd hydrostatyczny ze sterowaniem elektrycznym
Napęd na 4 koła i wszystkie koła skrętne
4 biegi do przodu i 4 wsteczne: 2 hydrauliczne i 2 mechaniczne, z sygnałem dźwiękowym cofania
SYSTEM HYDRAULICZNY
Rozdzielacz manualny z proporcjonalnym wysuwem ramienia z rollerem - 110 L/min - 250 bar
OSIE I DYFERENCJAŁ
Wahliwa oś przednia, sztywna oś tylna z epicykloidalnymi reduktorami i automatyczną blokadą dyferencjału, hamulce tarczowe zanurzone w kąpieli olejowej ze sterowanym elektro-hydraulicznie hamulcem postojowym.
KABINA
W nowej kabinie wzrosła widoczność dzięki modyfikacji wnętrza oraz przedłużeniu przedniej szyby, co z kolei pozwala na jeszcze lepszą obserwację podniesionego ramienia. Wszystkie przyciski zostały zgrupowane w jednym miejscu, dla wygody obsługi przez operatora.
Ponadto kabina została jeszcze bardziej wygłuszona, aby zapobiec nadmiernemu hałasowi z zewnątrz, dodatkowo zainstalowano sterowanie wentylacją w kabinie oraz klimatyzacją. Kabina została wyposażone również w gumowy dywanik, wyściełany od spodu gąbką, ze znakiem Faresin.
GALERIA OBRAZÓW